سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 120696
کل یادداشتها ها : 59
خبر مایه


فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی محمودآباد:

ثبت نام آزمون ورودی طرح آیه های تمدن سال تحصیلی 95-94 از تاریخ 26 بهمن ماه آغاز شد.

وی گفت: ثبت نام آزمون ورودی طرح آیه های تمدن سال تحصیلی 95-94  از تاریخ 26بهمن ماه شروع شده و تا  تا 15 اسفند ماه امسال ادامه دارد 

وی در ادامه گفت : مهلت ثبت نام جهت شرکت در آزمون ورودی (مبناء) آیه های تمدن سال تحصیلی 95-94 از 26 بهمن تا 15 اسفند می باشد و ثبت نام به صورت حضوری از طریق واحدهای بسیج دانش آموزی ، مدیر یا معاونین مدرسه محل تحصیل و کلیه حوزه های بسیج دانش آموزی در سراسر کشور صورت می گیرد داوطلبین جهت دریافت فرم ثبت نام بایستی  به مسئولین مدرسه محل تحصیل مراجعه نمایند.

 وی با بیان اینکه طرح آیه های تمدن جهت ارتقاء بنیه تحصیلی دانش آموزان ، افزایش معدل و کسب رتبه های برتر برای ورود به دانشگاه های مرجع است گفت : دانش آموزانی می توانند در این طرح شرکت نمایند که در سال جاری در پایه ی ششم ابتدایی مشغول به تحصیل بوده و معدل نیمسال اول آنها حداقل 19 یا خیلی خوب باشد.

وی عنوان کرد دانش آموزان پایه ششم برای عضویت در طرح آیه های تمدن نیاز به گواهی عضویت در بسیج ندارند ، انشاءالله پس از قبولی در آزمون و در طول سال تحصیلی به عضویت بسیج درخواهند آمد . همچنین  

 دانش آموزانی که درآزمون ورودی ثبت نام کرده و رتبه برتر کسب نمایند در سطح الف طرح پذیرش شده و به مدت شش سال بورسیه می شوند و از خدمات آموزشی رایگان از جمله مشاوره های گروهی و انفرادی ، کتب و نرم افزارهای کمک آموزشی ، آزمون های منظم و دوره ای پیشرفت تحصیلی ، کلاس های آموزشی و رفع اشکال ، اردوهای آمادگی نوروزی و ... بهره مند خواهند شد . علاوه بر آن دانش آموزانی که رتبه و تراز لازم را کسب نکنند در صورت تمایل می توانند با پرداخت بخشی از هزینه ها در سطح ب طرح شرکت کرده و از خدمات آموزشی سطح الف که با تخفیف ویژه ارائه می گردد بهره مند شوند.

 

فعلا از دانش آموزان پایه ششم ثبت نام به عمل می آید

آدرس : محمودآباد خ معلم - اداره آموزش و پرورش - 44747637






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           




پشتیبانی