سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 120728
کل یادداشتها ها : 59
خبر مایه


سردار نقدی ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین در روز دوم آبان ، از کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان محمودآباد در اردوگاه شهید بروجردی سنندج بازدید و دقایقی سخنرانی نمودند.

ایشان فرمودند:جای‌جای سرزمینی که امروز شما در آن قدم گذاشته‌اید نشان از ایثار و از خودگذشتگی‌های شهدای انصار و مهاجری است که برای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب بهترین‌ داشته‌های خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی خاطرنشان کرد: شهدای زیادی از اقصی نقاط کشور در طول هشت سال جنگ تحمیلی و حتی قبل از آن در زمانی که این استان به جولانگاه گروهک‌های ضدانقلاب حمایت شده از سوی آمریکا و استکبار برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم ولایت‌مدار این خطه تبدیل شده بود، برای حفظ ارزش‌های انقلاب به اینجا آمدند و خونشان را در مسیر حق و حقیقت فدا کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به زائران مازندرانی حاضر در اردوگاه شهیدبروجردی سنندج، گفت: خون پاک فرماندهان ایثارگری همچون شهید بصیر و شهید ابوعمار از خطه مازندران در استان کردستان به زمین ریخته شد تا امروز شما بتوانید بدون هیچ ترسی و در امنیت کامل به این استان مرزی سفر کرده و از نزدیک توفیق زیارت یادمان‌های شهدا را داشته باشید.

سردار نقدی به بیان خاطراتی از روزهای جبهه و جنگ در استان کردستان پرداخت و افزود: روزهای سختی را رزمندگان ما قبل از دفاع مقدس و در زمان جنگ تحمیلی تجربه کردند تا ایران اسلامی همیشه سربلند و سرافراز بماند.

رئیس سازمان بسیج افزود: جوانان ایران اسلامی باید با الگوگیری از جوانان دوران هشت سال جنگ تحمیلی شمشیرهای خود را برای صهیونیسم تیز کرده و خود را برای آزادی فلسطین آماده کنند.

سردار نقدی در پایان سخنان خود با بیان اینکه خواندن نماز در بیت‌المقدس آزاد بزرگترین آرزوی شهدای انقلاب بود، اظهار کرد: شما عزیزان باید با درس گرفتن از مکتب شهدا مسیر تحقق این آرزو و به زانو درآوردن دشمنان اسلام و در راس آن استکبار و صهیونیسم را هموار کنید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           




پشتیبانی